Pradžia Be kategorijos Parduodamomis „Rimi“ ir „Iki“ parduotuvėmis jau domisi pirkėjai

Parduodamomis „Rimi“ ir „Iki“ parduotuvėmis jau domisi pirkėjai

2 minutė(s) skaitymo
0
216
Rimi

Mažmeninės prekybos tinklą „Rimi Lietuva“ valdanti švedų kapitalo grupė „ICA Gruppen“ jau turi keletą potencialių pirkėjų 17-ai parduotuvių, kurių dėl prekybos tinklo „Iki“ įsigijimo turi atsisakyti, rašo „Verslo žinios“.

„Tikimės didelio susidomėjimo ir jau esame užmezgę kontaktą su keliais potencialiais pirkėjais. Turime ambicijų užbaigti sandorį iki metų pabaigos, tačiau jeigu atskiriamo turto pardavimo procesas užtruks ilgiau, sandorio užbaigimas gali būti nukeltas į 2018 m. pirmąjį ketvirtį“, – teigia „ICA Gruppen“ išorės komunikacijos vadovas Ola Fernvallas (Ola Fernvalas),

Jis kol kas neatsako, ar planuojama pasilikti „Iki“ prekės ženklą, ar visos parduotuvės taps „Rimi“. „ICA Gruppen“ spalio pradžioje Valstybiniam patentų biurui pateiktos prekių ženklų registracijos: „Rimi Express“, „Rimi hyper“, „Rimi Mini“ ir „Rimi Super“. Šiuo metu tinklo naudojami parduotuvių formatai Lietuvoje yra žymimi prekių ženklais „Rimi supermarket“ ir „Rimi hypermarket“.

BNS primena, kad Konkurencijos taryba spalio viduryje leido „Rimi Lietuvai“ įsigyti „Iki“ valdančią bendrovę „Palink“ su sąlyga, kad per neviešinamą terminą tretiesiems asmenims bus perleista 17 abiejų tinklų parduotuvių. Šią savaitę taryba paviešino jų sąrašą.

Švedijos „ICA Gruppen“ spalio viduryje pranešė, kad sandorį sieks užbaigti dar šiais metais, tačiau užtrukus parduotuvių pardavimo procesui, tai tikimasi padaryti per pirmąjį kitų metų ketvirtį.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Rodyti daugiau susijusių straipsnių
Rodyti daugiau  BNS
Rodyti daugiau Be kategorijos

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

Pakomentuok pirmas!

Pranešti apie
avatar
wpDiscuz