Vilniaus bendrasis planas: kaip keisis Pilaitė?

Komentarai 2

  1. NAUJAS PERKUNKIEMIS says:

    RASAU DU…SESKITES. GATVES TAIP SUPROJEKTUOTOS KAD DAUK KUR ATSIREMIA I AKLIGATVI…IR VEL BUS KAMSCIAI …ZODZIU SOVIETINE URBANISTIKA NEMIRSTA. 🙂

    • Marius says:

      Kodėl iš karto 2? Man atrodo, kad tose gatvėse, kurios užsibaigia akligatviu, kaip tik bus mažiau kamščių, nes važiuos tik tie, kurie ten gyvena. Aš sakyčiau, kad nusistatymas visur visada keliauti tik su automobiliu yra sovietinis palikimas, nes šiais laikais yra ir dviračiai, ir viešasis transportas, kurių blogas įvaizdis išlikęs dar nuo sovietmečio. Ir apskritai žymiai maloniau gyventi gatvėje, kuria važiuoja tik tie, kurie ten gyvena, o ne ten, kur pastoviai zuja visokie kamščių sudarinėtojai. Yra geras posakis: jeigu stovi kamštyje, tai nepamiršk, kad pats ir esi to kamščio dalis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist