Lietuvos geležinkeliai“ ragina aktyviau diskutuoti apie „Rail Baltica“ europinio geležinkelio jungtį su Vilniaus ir Kauno oro uostais. Tokios galimybės šią savaitę aptartos susitikime su valstybės įmonės „Lietuvos oro uostai“ atstovais.

„Rail Baltica“ projekto tikslas –sujungti trijų Baltijos šalių sostines su Europos geležinkelių tinklu. Pasak „Lietuvos geležinkelių“ „Rail Baltica“ koordinavimo departamento direktoriaus Arenijaus Jackaus, norint išnaudoti visą europinio geležinkelio potencialą ir keleiviams bei krovinių vežėjams pasiūlyti patogias, aukštos kokybės paslaugas, būtina kokybiška jungtis tarp didžiausių Lietuvos miestų oro uostų.

„Tęsiame diskusijas, ką turėtume padaryti, kad Vilniaus ar Kauno oro uoste nusileidęs keleivis galėtų iškart sėsti į traukinį ir važiuoti į Panevėžį, Vilnių, Kauną ar kitą miestą. Planuodami „Rail Baltica“ projektą, turime atsižvelgti ir į oro uostų plėtros planus“, – sakė A. Jackus.

Šiuo metu „Rail Baltica“ vėžė yra nutiesta nuo Kauno ir Lenkijos sienos. Toliau geležinkelis bus tiesiamas nuo Kauno iki Latvijos sienos bei iki Vilniaus.

Jau nutiesta vėže dabar galima vežti krovinius, o keleiviai gali pasiekti Balstogę. Kitais metais planuojama suderinti grafikus, kad keleiviai persėdę Balstogėje galėtų nuvykti traukiniu iki Varšuvos.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist