MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Turizmas

R. Šimašius: iššaukianti Vilniaus reklama išryškins miesto privalumus

Dviejų studentų kurta Vilniaus reklama, kurioje sostinė vadinama „Europos G Tašku“, bus vystoma toliau, ji išryškins miesto privalumus, neabejoja sostinės meras Remigijus Šimašius.

Pirmadienį susitikęs su reklamą prieš dvejus metus kūrusiais Jurgiu Ramanausku bei Skaiste Kaurynaite, jis teigiamai vertino tai, jog reklama praėjusią savaitę sulaukė didžiulio susidomėjimo socialiniuose tinkluose ir tarptautinėje arenoje.

„Be jokios abejonės, pasitvirtinome tai, kad reikia judėti toliau ir naudoti gerą Vilniaus reklamą išryškinant Vilniaus privalumus. Dažnas vilnietis mano, kad tikrai turime daug kuo pasigirti, matome gerus svečių įvertinimus, kad daug kas atvyksta, pozityviai nustemba nesitikėję to. Sudėtinga tai įvardyti ir išryškinti nustebimą vienu žodžiu. Man atrodo, kad reklama būtent užčiuopia tą mintį ir tikrai Vilniuje yra naudotina“, – BNS sakė meras.

Socialinių tinklų vartotojai reklama ėmė masiškai dalytis ketvirtadienio vakarą, Vilniui švenčiant 695-ąjį gimtadienį – nuotrauka skelbė: „Niekas nežino, kur jis yra, bet kai jį randa – jis nuostabus“. Nuotraukoje matoma jauna moteris, sugniaužusi Vilnių ant paklodės pavaizduotame Europos žemėlapyje.

R. Šimašius pabrėžė, kad kol kas tai yra idėja, kuri „turi konkretų pavidalą“, bet ją reikia dar iki galo išvystyti.

„Padirbėti reikia, bet pati idėja yra puiki. Ji yra tai, ko seniai reikėjo. Ji vystoma, bendradarbiaujama ir, manau, tai atves prie gerų rezultatų“, – pabrėžė jis.

Idėją feisbuke sukritikavęs buvęs meras Artūras Zuokas teigė, kad reklama „tik stiprina ir taip gerai užsienyje žinomą Vilniaus ar kitų postsovietinių šalių privalumą „pas jus gražios merginos…, todėl savaitgaliui atlėksime pas jus…”.

R. Šimašius atkerta, kad kritikos buvo labai mažai, o ji, jo nuomone, buvo arba „politiškai motyvuota“, arba išsakyta „labiau puritoniškai nusiteikusios visuomenės dalies“.

„Bet kiek aš apklausinėjau savo draugus, kolegas lietuvius ir nelietuvius, tai asociacijos negeros kilo tik tada, kai kažkas kitas jas įvardijo, bet ne žiūrint į pačią reklamą. Turbūt labai sunku įsivaizduoti, kaip sveiko mąstymo padoriam žmogui gali kilti asociacijos su sekso turizmu“, – stebėjosi R. Šimašius.

Vilniaus savivaldybės verslo plėtros ir turizmo agentūros „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė praėjusią savaitę sakė, kad su plakato autoriais bei reklamos mokykla „The Atomic Garden“ deramasi dėl idėjos išplėtojimo ir pritaikymo platesnei komunikacinei kampanijai.

Kaip turistams turėtų būti pristatomas Vilnius?

Peržiūrėti rezultatus

Loading ... Loading ...

Autorius: Ignas Jačauskas

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

7
PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
7 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
Nuomonevilnietėbet tai kokia gedaNo nameVytautas Recent comment authors
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
naujausius seniausius labiausi vertinti
Pranešti apie
Nuomone
Skaitytojas
Nuomone

Kaip marketingistas, o ne creatyvas ir is strategines puses ziurint, manau it is very bad, very bad. Kreatyvine dalis galbut yra ok. Taip, kaip sakoma “sex sells”, bet si kart klausimas ka parduoda? Lietuva, seksa? Uz reklamos kampaniju yra nustatomi tikslai: pagrindinis tikslas pasiekti tinkamas tikslines grupes ir kazka parduoti ar pagerinti/pakeisti ivaizdi. Deja, LT ivaizdis kaip ir kitu rytu Europos saliu , easy women. Ir oi, kaip sunku jo atsikratyti. Russian women are easy, tai LT buvusi, tai turbut ten taip pat. Nuomones ne vieno pazistamo uzsieniecio. Reklama sustiprina ir patvirtina come here , it’s an easy G spot,… Skaityti daugiau

vilnietė
Skaitytojas
vilnietė

Įdomu, į kokią tikslinę auditoriją reklamos kūrėjai taikė… Bandau įsivaizduoti kiek rimtesnių žmonių srautus į Vilnių – kaip, kažin, jiems tokia reklama..? Atmuš paskutinį norą atvykti į tą G tašką.

bet tai kokia geda
Skaitytojas
bet tai kokia geda

**** tu der*** totali, atsimeni AUDI an zaliojo tilto, ir kaip is gedos greit nueimet ta audi….

bet tai kokia geda
Skaitytojas
bet tai kokia geda

koks pridurkas sugalvojo , man jau geda but vilnieciu

No name
Skaitytojas
No name

G-spot of Vilnius? Na uz toki dalyka balsuoja tik tie, kurie nemyli Vilniu arba tie, kurie isvaziavo ir nori is visu pasijuokti balsuodami uz G-spot. Norejau irgi is juoko prabalsuot, bet meile Vilniuj nugalejo. O siaip tai dar karta rodo zmoniu lygi, kurie sugalvojo tokia ideja. Gaila salies, del to visi ir isvaziuoja, bet neatvaziuoja. Beje angelus megsta visi, ypac vaikai Santariskiu ligoninej.

Panašūs pranešimai

Autobusų keleiviai bus raginami segtis saugos diržus

Donatas Andrijauskas

Šią savaitę bus atidarytas B. Nemcovo skveras

BNS

Lukiškių kalėjimo teritorijos patrauklumas verslui abejotinas

BNS

Meteorologai įspėja dėl perkūnijos, stipraus vėjo ir karščių

BNS

Vilniuje, Taline ir Rygoje – „Baltijos kino dienos“

BNS

Lietuvos institucijos svarsto, kaip pažaboti elektrines transporto priemones

Donatas Andrijauskas

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika