Pradžia Naujienos Turizmas R. Šimašius: iššaukianti Vilniaus reklama išryškins miesto privalumus

R. Šimašius: iššaukianti Vilniaus reklama išryškins miesto privalumus

5 minutė(s) skaitymo

Dviejų studentų kurta Vilniaus reklama, kurioje sostinė vadinama „Europos G Tašku“, bus vystoma toliau, ji išryškins miesto privalumus, neabejoja sostinės meras Remigijus Šimašius.

Pirmadienį susitikęs su reklamą prieš dvejus metus kūrusiais Jurgiu Ramanausku bei Skaiste Kaurynaite, jis teigiamai vertino tai, jog reklama praėjusią savaitę sulaukė didžiulio susidomėjimo socialiniuose tinkluose ir tarptautinėje arenoje.

„Be jokios abejonės, pasitvirtinome tai, kad reikia judėti toliau ir naudoti gerą Vilniaus reklamą išryškinant Vilniaus privalumus. Dažnas vilnietis mano, kad tikrai turime daug kuo pasigirti, matome gerus svečių įvertinimus, kad daug kas atvyksta, pozityviai nustemba nesitikėję to. Sudėtinga tai įvardyti ir išryškinti nustebimą vienu žodžiu. Man atrodo, kad reklama būtent užčiuopia tą mintį ir tikrai Vilniuje yra naudotina“, – BNS sakė meras.

Socialinių tinklų vartotojai reklama ėmė masiškai dalytis ketvirtadienio vakarą, Vilniui švenčiant 695-ąjį gimtadienį – nuotrauka skelbė: „Niekas nežino, kur jis yra, bet kai jį randa – jis nuostabus“. Nuotraukoje matoma jauna moteris, sugniaužusi Vilnių ant paklodės pavaizduotame Europos žemėlapyje.

R. Šimašius pabrėžė, kad kol kas tai yra idėja, kuri „turi konkretų pavidalą“, bet ją reikia dar iki galo išvystyti.

„Padirbėti reikia, bet pati idėja yra puiki. Ji yra tai, ko seniai reikėjo. Ji vystoma, bendradarbiaujama ir, manau, tai atves prie gerų rezultatų“, – pabrėžė jis.

Idėją feisbuke sukritikavęs buvęs meras Artūras Zuokas teigė, kad reklama „tik stiprina ir taip gerai užsienyje žinomą Vilniaus ar kitų postsovietinių šalių privalumą „pas jus gražios merginos…, todėl savaitgaliui atlėksime pas jus…”.

R. Šimašius atkerta, kad kritikos buvo labai mažai, o ji, jo nuomone, buvo arba „politiškai motyvuota“, arba išsakyta „labiau puritoniškai nusiteikusios visuomenės dalies“.

„Bet kiek aš apklausinėjau savo draugus, kolegas lietuvius ir nelietuvius, tai asociacijos negeros kilo tik tada, kai kažkas kitas jas įvardijo, bet ne žiūrint į pačią reklamą. Turbūt labai sunku įsivaizduoti, kaip sveiko mąstymo padoriam žmogui gali kilti asociacijos su sekso turizmu“, – stebėjosi R. Šimašius.

Vilniaus savivaldybės verslo plėtros ir turizmo agentūros „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė praėjusią savaitę sakė, kad su plakato autoriais bei reklamos mokykla „The Atomic Garden“ deramasi dėl idėjos išplėtojimo ir pritaikymo platesnei komunikacinei kampanijai.

Kaip turistams turėtų būti pristatomas Vilnius?

Peržiūrėti rezultatus

Loading ... Loading ...

Autorius: Ignas Jačauskas

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Rodyti daugiau susijusių straipsnių
Rodyti daugiau  BNS
Rodyti daugiau Turizmas

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

6 Komentarai "R. Šimašius: iššaukianti Vilniaus reklama išryškins miesto privalumus"

avatar
  Subscribe  
naujausius seniausius labiausi vertinti
Pranešti apie
Vytautas
Skaitytojas
Absoliuti nesamonė, tuoj tituluosimės kaip kekšių šalis. Sex turizmas yra taip pigu ir nuvalkiota, kad tai geriausiu atveju gali būti kaip periferinis įvaizdžio kūrimo akcentas. Net aistringieji prancūzai nemanau, kad sutiktų Paryžių tituluoti G-spot, bet tik vieną iš jo kvartalų Mont martrą su Mulenrūžu. Kad Vilniuje galėtų atsirasti vieta G-spot, kodėl gi ne, gal kur nors atgimstančiame stoties rajone, bet ne visą Vilnių, Lietuvos sostinę, pakišti po tokia pigia kliše. Konstruojant Vilniaus įvaizdį, reikia remtis ne vien angelais, baroku, bet abiem šiais įvaizdžio akcentais, pridedant ir 10 konfesijų miestą, 1000 bažnyčių miestą, Žaliąją sostinę, Šiaurės Jeruzalę ir Šiaurės Atėnus, ir… Skaityti daugiau
Vytautas
Skaitytojas

Paskaitykit komentarus, ką mano apie šią reklamą užsieniečiai, į kurių auditoriją orientuojamasi. ***

Jei norima sulaukti rezonanso, tai jo sulaukta, bet iš kokios pusės ???

No name
Skaitytojas

G-spot of Vilnius? Na uz toki dalyka balsuoja tik tie, kurie nemyli Vilniu arba tie, kurie isvaziavo ir nori is visu pasijuokti balsuodami uz G-spot. Norejau irgi is juoko prabalsuot, bet meile Vilniuj nugalejo. O siaip tai dar karta rodo zmoniu lygi, kurie sugalvojo tokia ideja. Gaila salies, del to visi ir isvaziuoja, bet neatvaziuoja. Beje angelus megsta visi, ypac vaikai Santariskiu ligoninej.

bet tai kokia geda
Skaitytojas

koks pridurkas sugalvojo , man jau geda but vilnieciu

bet tai kokia geda
Skaitytojas

**** tu der*** totali, atsimeni AUDI an zaliojo tilto, ir kaip is gedos greit nueimet ta audi….

vilnietė
Skaitytojas

Įdomu, į kokią tikslinę auditoriją reklamos kūrėjai taikė… Bandau įsivaizduoti kiek rimtesnių žmonių srautus į Vilnių – kaip, kažin, jiems tokia reklama..? Atmuš paskutinį norą atvykti į tą G tašką.