MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Turizmas

Ragina reklamos specialistus susivienyti bendram tikslui – garsinti Lietuvą užsienyje

Per 20 metų Lietuvoje užaugo daug gerų rinkodaros, reklamos specialistų, kurie turėtų susivienyti bendram tikslui – galiausiai sukurti Lietuvos įvaizdį. Tokią idėją Lietuvai siūlo „Telia“ rinkodaros vadovė Vaida Jurkonienė. Anot jos, apie Lietuvos įvaizdį užsienyje turėtų pagalvoti ir valdžios atstovai.

„Pastaruoju metu vėl iškilo diskusija apie tai. Jau daugelį metų vis bandome sukurti Lietuvos įvaizdį. Vis bandome ir vis, tiesą sakant, nesijaučiame, kad sukūrėme tai, apie ką galvotume – pasisekė. Mano idėja ir būtų apie tai – pagalvokime, kad per tuos 20 metų jau turime išauginę (žinoma, patys žmonės išaugo) daug specialistų: rinkodaros, reklamos“, – atkreipia dėmesį V. Jurkonienė.

Jos nuomone, būtent šie specialistai yra didžiausi susiklosčiusios situacijos kritikai ir komentatoriai. Todėl, įsitikinusi V. Jurkonienė, visų šių žmonių patirtis reikėtų sujungti į vieną, siekiant bendro tikslo. Be to, priduria V. Jurkonienė, tai turėtų būti daroma ne už atlygį.

„Tai turėtų būti daroma tiesiog dėl to, kad pasiektume gerą rezultatą ir, suvieniję pajėgas, galėtume galbūt sukurti kažką, kas iš tikrųjų vieną dieną skambėtų per visą pasaulį. Suprantu, kad trūksta mechanizmo. Galbūt kviesčiau ir valdžią pasižiūrėti į šį klausimą kažkaip kitaip negu procedūriškai, biurokratiškai“, – ragina V. Jurkonienė.

Anot jos, meilė Lietuvai turėtų būti priežastis, dėl kurios ekspertai susivienytų, siekdami Lietuvą padaryti geresnę, gražesnę ir kitokią, negu ji buvo iki šiol. „Manau, kad ambicijos tai leis pasiekti. Tie žmonės, apie kuriuos kalbu, tikrai yra ambicingi. Tiesiog reikėtų nuvesti tas ambicijas teisinga kryptimi“, – sako V. Jurkonienė.

LRT.lt

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Panašūs pranešimai

Baltijos šalių siurprizas užsienio turizmo verslui – valgomas lėktuvas, pomidorų ledai ir e-bilietai į Dainų šventę

Donatas Andrijauskas

O. Koršunovas: pasaulis reklamuoja mūsų teatrą, o mes kuriame reklamas apie G tašką

LRT.lt

Pristatomas naujas gidas po Užupio Respubliką: atradimai laukia už kiekvieno posūkio

Evaldas Činga

Tarp pažangių Europos miestų Vilnius išsiskiria atvirų duomenų politika

Donatas Andrijauskas

Japonus į Lietuvą traukia „wow“ faktorius

Donatas Andrijauskas

Japonus į Lietuvą traukia šaltibarščiai, Kryžių kalnas ir visa, kas gali pozityviai nustebinti

ELTA

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika