MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Turizmas

Užsienio turistams pristatytas naujas vaizdo klipas apie Lietuvą

Neįmanoma likti abejingais Lietuvai ir čia laukiančioms patirtims. Naujajame video apie Lietuvą – ne žodžiais, o ryškiausiomis turistų iš viso pasaulio emocijomis. Kas juos mūsų šalyje labiausiai nustebina? Atima žadą? Nuteikia romantiškai? Pradžiugina? Žinutę užsienio turistams režisavo Mykolas Vildžiūnas, idėjos autorius – Turizmo departamentas.

„Pagal „Google“ atliktą tyrimą, svajodami apie kelionę, net 66 proc. keliautojų peržiūri vaizdo klipus dar pirmajame kelionės etape – kai mąsto, kur keliauti arba svajoja apie kelionę. Tad naujas vaizdo klipas apie Lietuvą šioje vaizdų eroje buvo būtinybė. Labai norėjome video ne tik reprezentuojančio turizmo galimybes Lietuvoje, bet ir žadančio turistams išskirtinę pažintį su šalimi, kuri nėra panaši į jokią kitą Europos šalį, keliančio pozityvias emocijas ir žadinančio norą apsilankyti bei, žinoma, atitinkančio šalies turizmo koncepciją „Lithuania. Real is Beautiful“. Būtent todėl įspūdingiausius Lietuvos vaizdus sugalvojome pateikti per turistų emocijas, pojūčius ir potyrius. Juk šiuolaikinis turistas pirmiausia kelionėse ieško naujų patirčių“, – pasakoja laikina Turizmo departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Ji atkreipia dėmesį, kad vaizdo klipas pirmiausia orientuotas į turistus iš dešimties prioritetinių atvykstamojo turizmo rinkų: Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Norvegijos, Švedijos, Italijos, Prancūzijos, Kinijos, Izraelio, JAV ir Japonijos. Pagrindinis jo tikslas – formuoti Lietuvos, kaip patrauklios turizmui šalies, įvaizdį.

„Metai kuriant klipą prabėgo labai greitai, rodės, kad yra labai daug laiko, o jo buvo vis maža. Reikėjo bėgti paskui palankų orą, keisti sumanymą dėl neįvykusios žiemos, kuomet visą vasario mėnesi nesilaikė sniegas, gaudyti sprūstančią gyvą aktorių emociją, sutalpinti kilometrus Lietuvos į kino juostos milimetrus. Liko pojūtis, kad kūrėme ne klipą, o filmą“, – prisipažįsta režisierius Mykolas Vildžiūnas.

Lietuvą pristatantis video bus naudojamas visose Turizmo departamento rinkodaros platformose: „Facebooke“ ir „Youtube“ paskyrose „Real is beautiful“, socialinių tinklų paskyrose užsieniečiams anglų, vokiečių, italų, prancūzų, japonų, švedų, norvegų, hebrajų kalbomis, Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginiuose ir parodose. Video taip pat išplatintas lietuvių bendruomenėms, ambasadoms, turizmo atstovybėms. Jis patalpintas ir svetainėje www.Lithuania.travel. Jį gali naudoti visi norintys pristatyti Lietuvą kaip turistinę šalį.

Vaizdo klipas įtrauktas ir į pastovų Vilniaus oro uosto kino salės „Film Spot LT“ repertuarą.

Turizmo departamentas šiuo metu intensyviai atnaujina vaizdo archyvą: metų pabaigoje bus pristatytas video vietiniams turistams ir lietuvių diasporai užsienyje, skirtas pamatyti visai kitokią Lietuvą ir mažai žinomas mūsų šalies vietas, kitų metų vasarą – įvaizdinis filmas užsienio turistams. Taip pat bus kuriami penki atskiri vaizdo klipai atvykstamojo turizmo rinkoms.

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Panašūs pranešimai

Baltijos šalių siurprizas užsienio turizmo verslui – valgomas lėktuvas, pomidorų ledai ir e-bilietai į Dainų šventę

Donatas Andrijauskas

O. Koršunovas: pasaulis reklamuoja mūsų teatrą, o mes kuriame reklamas apie G tašką

LRT.lt

Pristatomas naujas gidas po Užupio Respubliką: atradimai laukia už kiekvieno posūkio

Evaldas Činga

Tarp pažangių Europos miestų Vilnius išsiskiria atvirų duomenų politika

Donatas Andrijauskas

Japonus į Lietuvą traukia „wow“ faktorius

Donatas Andrijauskas

Japonus į Lietuvą traukia šaltibarščiai, Kryžių kalnas ir visa, kas gali pozityviai nustebinti

ELTA

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika