Lietuvos laisvės sąjunga (liberalai) po konsultacijų su kitomis Vilniaus miesto savivaldybės tarybos frakcijomis pranešė antradienį įregistravusi rezoliuciją atleisti Vilniaus miesto savivaldybės įstaigos „Go Vilnius” vadovę Ingą Romanovskienę.

„Toks sprendimas priimtas atsižvelgiant į tai, kad „Go Vilnius”, kurioje dirba 39 darbuotojai ir metinis įstaigos veiklos biudžetas siekia 2,5 mln. eurų, lėšos panaudojamos neefektyviai.

Remiantis „Go Vilnius” pateikta informacija, Vilnius pagal „Financial Times” fDi indeksą iškrito iš TOP 10 pagal palankumą verslui ir susisiekimo galimybes, kai anksčiau užėmė 5 poziciją, kitose kategorijose taip pat matomas ženklus kritimas“, – rašoma Lietuvos laisvės sąjungos pranešime.

Jame taip pat pažymima, kad savivaldybės įmonė „Go Vilnius” nuo rugpjūčio 9 d., iš karto po pasaulyje minimos Tarptautinės orgazmo dienos, paleidžia kontraversišką reklamą „Vilnius – G-Spot of Europe“.

Kaip teigiama pranešime, reklama Vilnių pristato kaip Europos G tašką ir kviečia visus atvykti jo ieškoti. Londono ir Berlyno gatvėse atsiras lauko reklama „Vilnius – G-Spot of Europe“ bei vyks speciali kampanija socialiniuose tinkluose. Reklamos išlaidos bus apmokamos iš VŠĮ „Go Vilnius” lėšų, kurias skiria Vilniaus miesto savivaldybė.

„Savivaldybės įmonė „Go Vilnius” įkurta tam, kad skatintų turizmą, investicijų pritraukimą ir formuotų Vilniaus įvaizdį, šiandien šių funkcijų neatlieka, nes Vilnius jau iškrito iš įtakingo „Financial Times” grupės leidinio „fDi Magazine” miesto vertinimų pagal susisiekimą ir palankumą verslui, penketuko, o kontraversiška reklama padarys žalą Vilniui įvaizdžiui. Todėl kyla klausimas, ką veikia įstaigos vadovė ir ko nepadaro, kad Vilnius ir toliau praranda pozicijas”, – klausia Lietuvos laisvės sąjungos (liberalų) frakcijos seniūnas Žilvinas Šilgalis.

Anot jo, iki šiol įstaiga nėra įvedusi aiškių savo veiklos vertinimo kriterijų ir tik dabar atlieka viešąjį pirkimą, kurio laimėtojas turėtų juos suformuoti.

„Tai rodo, kad ir Vilniaus miesto savivaldybės meras bei Administracijos direktorius nepakankamai kontroliuoja įstaigos veiklą, nes iki šiol nėra suformavęs įstaigos uždavinių bei vertinimo kriterijų“, – rašoma pranešime.

ELTA primena, kad Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje startuoja Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas pristatomas kaip „Europos G taškas“. Vilnius pristatomas kaip „vieta, kurią sunku rasti, tačiau kai randi – tai nuostabu“.

Vilniaus arkivyskupas Gintaras Grušas pareiškė, kad reklama stiprina Vilniaus, kaip sekso turizmo miesto, įvaizdį ir išnaudoja reklamai moters lytiškumą.

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis teigė, kad sostinę kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama yra geriausia kada nors sukurta reklama tarptautinei rinkai.

Premjeras Saulius Skvernelis reklaminę kampaniją pavadino keistu reklaminiu būdu.

Tačiau, pabrėžė premjeras, pasirinktas sostinės prisistatymo užsienyje būdas yra vilniečių reikalas, o pati kampanijos idėja neperžengia nei moralės, neis tesės ribų.

Rūta Grigolytė (ELTA)

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist