Neseniai duris atvėręs naujasis Valerijaus Gigevičiaus salonas „UFF Square“ pristatė ir naujovę – „UFF mokyklą“. Plaukų stilistas neslėpė: tai – mokykla, skirta pagilinti, o gal naujai susipažinti su grožio tendencijomis, išmokti naudotis specialistų paslaugomis ir, žinoma, pritaikyti savo kasdienėje grožio rutinoje.

Jau sekmadienį „UFF mokykla“ pristato pirmąją pamoką. Joje profesionalų komanda supažindins su stiliaus paslaptimis: kaip išmokti derinti drabužius nešluojant parduotuvių lentynų, kokios tendencijos vyrauja šį sezoną ir kaip elgtis, kad pirkdami grožio paslaugas neliktumėte nusivylę.

Pastaraisiais metais itin išpopuliarėjusi stilisto profesija turi gausią pasiūlą. Bet ar išties yra ir didelė paklausa ir kaip neapsigauti išsirenkant savo srities profesionalą? Stilistė, mados redaktorė Lina Bernotaitytė plačiai pasakos, kodėl ir kam reikalingos stilisto paslaugos ir kaip jas tinkamai išnaudoti.

Ne ką mažiau svarbi tema – vizažas. Dauguma grožio salonų teikia šią paslaugą, ne ką mažiau specialistų dirba individualiai. Ne vienai moteriai, kol atrado tinkamą vizažistę, teko susidurti ir su netinkamai atliktu makiažu. Kasdienėje rutinoje profesionalo paslaugos nėra būtinos. Tam tereikia keletos konkrečių makiažo priemonių. Profesionali vizažistė, „MUD magazine“ įkūrėja ir vadovė Ana Procenko supažindins su vizažo paslaptimis ir aptars, kokios makiažo priemonės būtinos kosmetikos krepšelyje.

Jei esate bent kartą nusivylę grožio specialistų teikiamomis paslaugomis, nereikėtų to nutylėti ar leisti pamiršti. Kiekvienas klientas turi savo teises, kuriomis, gavus nekokybiškai atliktas paslaugas, gali pasinaudoti. Vartotojų teisių apsaugos specialistas plačiai papasakos, kaip elgtis tokioje situacijoje. Žinoma, po nesėkmės nereikia skubėti atkakliais būdais ginti savo teisių, pirmiausia svarbu rasti tinkamą kontaktą su paslaugos tiekėju. Tačiau jei nekokybiškos paslaugos tiekėjas atsisako taisyti savo klaidą, pravartu žinoti, kaip išsireikalauti paslaugos ištaisymo.

Kartais sunku neapsigauti, kadangi kiekvienas specialistas turi paruošęs savo rinkodaros triuką, kaip pritraukti daugiau klientų. Vieni jų pasitvirtina, kiti gali ir nuvilti. O tam, kad neapsigauti, reikia išsiaiškinti, ar tai, apie ką kalba paslaugos tiekėjas ir tai, ką girdime mes – išties sutampa. Plačiau apie individualius sprendimus ir kaip gauti asmeniškai jums pritaikytą paslaugą, kalbės sertifikuota koučingo trenerė, strateginio planavimo procesų optimizavimo ir projektų valdymo specialistė Živilė Jokimčiūtė.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist