Rugsėjo 9 dieną vyksiantis „Danske Bank Vilniaus maratonas“ taps pirmuoju sporto renginiu, kurio metu už nubėgtus kilometrus dalyviai galės gauti į eurus iškeičiamus virtualius blokų grandinės (blockchain) technologija sukurtus LYM žetonus.

Specialią programėlę tam sukūrusios įmonės „Lympo“ atstovai aiškina, jog vartotojui finansinę naudą nešanti platforma padės ir avalynės bei atributikos gamintojams, kurie vietoje reklamos internete galės pasiekti vartotojus tiesiogiai.

Kripto žetonai – už aktyvumą

„Lympo“ kampanijos vadovė bei bendraįkūrėja Ada Jonušė aiškina, kad platforma maratono metu atlygins bėgikams už kiekvieną nubėgtą kilometrą. Vėliau už sukauptus virtualius žetonus vartotojai galės toje pačioje programėlėje esančioje parduotuvėje įsigyti sporto prekių.

„Mūsų tikslas yra skatinti žmones sveikiau gyventi. Mūsų platforma paremta „iššūkių“ idėja – pats vartotojas gali pasirinkti jo aktyvumą atitinkančius bėgiojimo arba vaikščiojimo iššūkius. Nors „Vilniaus maratonas“ yra pirmas masinis renginys, kurio metu veiks mūsų programėlė, iššūkių laiką nusistato pats žmogus, todėl kaupti žetonus galima ir prieš ar po maratono – programėlės veikimas bus tęstinis“, – aiškina A. Jonušė.

Kompanijos produkto vadovas Marius Šilenskis teigia, kad visą maratono distanciją nubėgęs žmogus užsidirbs kripto žetonų, vertų 9,2 euro. Trumpesnę, 10 km distanciją, pavadintą būtent „Lympo“ vardu, įveikę bėgikai gaus 160 žetonų arba 3,6 euro. Tiesa, kripto žetonų vertė kinta, todėl sumos kasdien gali šiek tiek kilti ar leistis.

„Norime skatinti sveiko gyvenimo principus ir tiems, kurie visuomet aktyviai sportavo, ir tiems, kurie dar tik pradeda. Todėl „iššūkiai“, kuriuos gali priimti vartotojas, prasideda nuo 1 kilometro rytinio pasivaikščiojimo ir baigiasi 100 km savaitinio bėgimo, kas jau skirta profesionalams“, – sako M. Šilenskis.

Nori pakeisti reklamos srautus

Nors finansinę naudą iš programėlės gaus vartotojai, „Lympo“ kūrėjai aiškina, kad verslo modelis itin patrauklus gamintojams bei prekės ženklams, kurie galės efektyviau išnaudoti reklamai skirtus pinigus.

„Paprastai išleisdamas naujus bėgimo batus, gamintojas turi investuoti į skaitmeninę reklamą, kuriai už kiekvieną pasiektą vartotoją išleidžia tam tikrą sumą. Mes pasiūlome platformą, kurioje pasiekiama tik tikslinė auditorija. Gamintojas gali investuoti į žmonių motyvavimą, o tam išleistų pinigų nauda didesnė, nes su vartotoju sukuriamas daug artimesnis ryšys – tai ne šiaip pastebėta reklama, bet asmeninis kiekvieno naudotojo santykis“, – tiki kompanijos produkto vadovas.

Šiuo metu „Lympo“ parduotuvėje žetonus galima panaudoti „Nike“, „Adidas“ bei pačios kompanijos aprangai bei atributikai, tačiau vadovai žadina pasirinkimą plėsti.

Po Vilniaus keliasi į JAV ir Kiniją

„Danske Bank Vilniaus maratonas“ – pirmoji naujos kripto žetonų platformos stotelė, tačiau kompanija jau dabar pasiruošusi gerokai didesnėms rinkoms. 30 žmonių Lietuvoje ir dar apie 15 užsienio šalyse įdarbinanti „Lympo“ jau suplanavo pirmus žingsnius Kinijos bei JAV rinkose.

„Pati mūsų programėlė veikia angliškai, nes yra paruošta tarptautinei auditorijai, į kurią ir esame orientuoti. Užsienio susidomėjimas platforma didžiulis – kitais metais už žetonus bus galima įsigyti mūsų partnerių, NBA komandos Dalaso „Mavericks“, rungtynių bilietus, taip pat bendradarbiaujame Caroline Wozniacki – antrąja pasaulyje moterų teniso rakete. Nuo pirmojo finansavimo vasario mėnesį žengėme daug žingsnių, ir „Vilniaus maratonas“ yra tik pirmas iš renginių, prie kurių prisidedame“, – tikina A. Jonušė.

„Lympo“ programėlę iš „App Store“ bei „Play Store“ parsisiųsti galima jau šiandien.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist