Šiandien pramogų ir prekybos centre „Akropolis“ atidarytas naujos koncepcijos ir dvigubai didesnis nei iki šiol „Luminor“ konsultavimo centras. Naujame centre klientai galės ne tik gauti konsultacijas jiems rūpimais klausimais, bet ir išmokti naudotis technologiniais banko sprendimais – interneto banku, programėlėmis, savitarnos terminalais.

„Tęsdami „Luminor“ pokyčius, atidarome naujos koncepcijos konsultavimo centrą naujoje prekybos centro vietoje. Jame teiksime kokybiškas konsultacijas sudėtingesniais finansiniais klausimais. Kasdienių paslaugų irgi nepamirštame, tačiau konsultacijų centre skirsime daug dėmesio išmaniosioms technologijoms ir padėsime klientams jomis naudotis. Matome, kad klientai vis daugiau operacijų greitai ir patogiai atlieka pasitelkę skaitmeninius banko sprendimus. Tačiau dalis klientų vis dar tokių paslaugų ieško klientų centruose. Konsultantai šiame centre yra pasiruošę tokiems klientams padėti ir parodyti, kaip kasdieninius finansinius poreikius tvarkyti ten, kur nėra eilių – internete, – sako „Luminor“ Privačių klientų departamento vadovė Vaineta Barevičiūtė. – Didžiąją dalį kasdieninių paslaugų ateityje teiksime išmaniaisiais kanalais, o aptarnavimo skyriuose klientus konsultuosime sudėtingesnėmis – privačios bankininkystės, investicijų valdymo ar verslo vystymo – temomis“.

Atnaujintame konsultacijų centre pasitelkiami išmanieji įrenginiai, kuriais darbuotojai suteiks klientams informacijos apie skaitmeninių priemonių veikimą, ir padės finansines operacijas tvarkyti savarankiškai, taip taupant klientų laiką. „Luminor“ darbuotojai teiks konsultacijas asmeninių finansų, taupymo, investicijų klausimais, dėl sudėtingesnių klausimų bus galima su konsultantu sutarti atskirą susitikimą.

Konsultacijų centre įrengta savitarnos zona, veiksianti visą parą, kurioje bus galima pasiimti ar padėti grynuosius pinigus į sąskaita, pasikeisti valiutą, atlikti banko pavedimus bei kitas operacijas „Luminor“ interneto banke.

„Nuolat peržiūrime mūsų konsultavimo ir paslaugų teikimo tinklą: atnaujiname konsultavimo centrus, kurie sulaukia daugiausiai klientų, plečiame jų plotą, paslaugų spektrą, skiriame daug dėmesio edukacijai, siūlome vis daugiau kompleksinių sprendimų klientams. Taip pat stipriname nuotolinių konsultacijų bei paslaugų teikimo tinklą, diegiame naujus sprendimus – pvz., konsultacijas momentinių pokalbių languose (chat sprendimai) ar skype skambučiais, – sako V. Barevičiūtė. – Matome, kad klientai vertina greitą ir patogų aptarnavimą skaitmeninėmis priemonėmis, tačiau sudėtingesniais klausimais linkę konsultuotis gyvai.“­

„Keičiantis vartotojų poreikiams, fizinių vietų aktualumas išlieka didelis. Į atsinaujinusius prekybos centrus klientai nori užsukti jiems patogiu metu, po tuo pačiu stogu rasti paslaugų, prekių ir pramogų įvairovę. Siekiame atitikti šiuolaikinių vartotojų poreikius, todėl džiaugiamės, kad „Akropoliuose“ veikiančių parduotuvių ir klientų aptarnavimo padalinių koncepcijos keičiasi, modernėja, klientai aptarnaujami vis pažangiau, – sako Vytautas Labeckas, „Akropolis Group“ direktorius ir valdybos pirmininkas. – „Luminor“ klientų konsultavimo centro atidarymas yra Vilniaus „Akropolio“ atnaujinimo projekto „Akropolis persirengia“ dalis. Šiam projektui skiriame ypatingą dėmesį, per pusantrų metų lankytojams pristatysime per 10 naujų prekių ženklų ir daugiau nei 30 naujausių koncepcijų parduotuvių.“

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist