Booking.com – didžiausią viešnagės vietų pasiūlą keliaujantiems turinti bei pasaulyje lyderiaujanti įmonė – Vilniuje atidaro pirmąjį Baltijos šalyse klientų aptarnavimo skambučių centrą.

Naujausiame Booking.com skambučių centre iki metų pabaigos planuojama įdarbinti apie 200 žmonių, o ateityje darbuotojų skaičių padidinti iki 900.

Booking.com skambučių centras Vilniuje yra devintasis įmonės centras Europoje ir aštuonioliktasis pasaulyje. Klientų aptarnavimo komanda Vilniuje Booking.com svečiams ir apgyvendinimo įstaigų partneriams visą parą be išeiginių teiks pagalbą telefonu, el. laiškais ir žinutėmis. Pasaulyje veikiančiose vietinėse Booking.com įmonėse dirba daugiau nei 7 000 klientų aptarnavimo agentų.

Booking.com naujasis klientų aptarnavimo centras įsikurs Vilniaus „Technopolyje“ – didžiausiame verslo kvartale šalyje.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist