MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Vilniaus rinka

„Barborai“ gali atsirasti konkurentas – „Rimi“ rengiasi prekiauti internetu

Švedijos „ICA Gruppen“, kuriai Lietuvoje priklauso prekybos tinklas „Rimi“, 2019 m. strateginių prioritetų sąrašo viršuje įrašyta elektroninė prekyba. Parengiamieji „Rimi“ žingsniai rodo, kad kol kas be konkurencijos dirbanti „Vilniaus prekybos“ e. parduotuvė „Barbora“ greitai turės varžovą, rašo Verslo žinios“.

Akcininkams pristatytoje šių metų strategijoje kalbama apie planus plėsti fizinių parduotuvių skaičių ir pradėti prekiauti internetu: iki 2023 m. „Rimi“ parduotuvių Lietuvoje skaičius nuo dabar turimų 58 padidės iki 100, bus paleista e. komercija.

ELTA primena, kad „Vilniaus prekybai“ priklausanti „Barbora“ veiklą pradėjo 2014 m. Šiuo metu internetu užsakytas maisto ir kasdienes prekes bendrovė gali pristatyti daugiau nei milijonui Lietuvos gyventojų Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regionuose. Pernai balandį įmonė pradėjo veiklą Latvijoje, o pernai spalį – Estijoje.

Rūta Grigolytė (ELTA)

Kraunasi...

Panašūs pranešimai

IKEA ieško norinčių nemokamai atsinaujinti namus

Donatas Andrijauskas

Daugiausia darbo vietų pernai sukūrė „Girtekos“ bendrovės

BNS

„Akropolis“ atnaujins beveik pusę ploto, veiks neužverdamas durų

Evaldas Činga

Prekybos tinkluose populiarėja elektroninės kainų etiketės

BNS

Parduodamas Akropolio boulingas

ELTA

Viešbutis Radisson Blu Royal Astorija tęsia investicijas: renovuos viešąsias erdves bei konferencijų centrą

Donatas Andrijauskas

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika