Švedijos „ICA Gruppen“, kuriai Lietuvoje priklauso prekybos tinklas „Rimi“, 2019 m. strateginių prioritetų sąrašo viršuje įrašyta elektroninė prekyba. Parengiamieji „Rimi“ žingsniai rodo, kad kol kas be konkurencijos dirbanti „Vilniaus prekybos“ e. parduotuvė „Barbora“ greitai turės varžovą, rašo Verslo žinios“.

Akcininkams pristatytoje šių metų strategijoje kalbama apie planus plėsti fizinių parduotuvių skaičių ir pradėti prekiauti internetu: iki 2023 m. „Rimi“ parduotuvių Lietuvoje skaičius nuo dabar turimų 58 padidės iki 100, bus paleista e. komercija.

ELTA primena, kad „Vilniaus prekybai“ priklausanti „Barbora“ veiklą pradėjo 2014 m. Šiuo metu internetu užsakytas maisto ir kasdienes prekes bendrovė gali pristatyti daugiau nei milijonui Lietuvos gyventojų Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regionuose. Pernai balandį įmonė pradėjo veiklą Latvijoje, o pernai spalį – Estijoje.

Rūta Grigolytė (ELTA)

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist