Įvairių, gerai pažįstamų kompanijų veiklą dažnai seka net ir tie žmonės, kurie verslo pasaulio subtilybėmis domisi mažai. Didžiausios kompanijos jau yra taip gerai įsitvirtinusios savo vardą bei prekės ženklą, kad tapo atpažįstamos kone kiekviename pasaulio kampelyje. Šį kartą domimės kokios gi kompanijos pasaulyje yra vertinamos brangiausiai.

„Apple“

Apie „Apple“ kompanija nieko nežinantį rasti būtų sunku. Nemaža dalis naudoja jų produkciją, kita dalis – domisi jo įkūrėjo biografiją, o tretieji – seka skandalus ir naujienas, į kuriuos jie įsivelia. Šios kompanijos sukuriamos prekės, nors ir yra brangios, tačiau itin geidžiamos. Dar net nepaleidus į prekybą naujai kurto jų produkto – žmonės jau svajoja juos įsigyti ar net pradeda tam taupyti. Todėl nieko keisto, kad jau ne vienerius metus iš eilės ši kompanija patenka į brangiausiai įvertintų sąrašus. 2018-ais šios įmonės rinkos vertė viršijo 926 milijardus JAV dolerių.

„Amazon“

Dar viena kompanija, kuri pakankamai nedaug atsilieka nuo „Apple“ bei taip pat yra gerai žinoma – ta „Amazon“. 2017–aisiais „Amazon“ buvo įvertinta daugiau kaip 777 milijardus JAV dolerių, Nors „Amazon“ kompanija, savo veiklą pradėjusi 1995-aisiais, kaip internetinė knygų prekybos platforma – šiandien ji taip išplėtė savo prekybos sritis, kad dabar čia galima nusipirkti kone viską, ko  tik gali prireikti tik, žinoma, ką įsigyti yra legalu. Dažnai yra manoma, kad būtent „Amazon“ labiausiai prisidėjo prie internetinės prekybos populiarėjimo visame pasaulyje.

„Microsoft“

Dar viena puikiai atpažįstama kompanija, kurios produktu naudojamasi labai plačiai – tai „Microsoft“. Ši kompanija vertinama daugiau, kaip 750 milijardais JAV dolerių. Ne mažiau už pačią kompaniją, žmonės domisi ir jos įkūrėjo Bill Gates gyvenimu bei biografija, jis yra išleidęs ne vieną knygą, kurios yra išverstos ir į lietuvių kalbą.

„Facebook“

Atsiradus „facebook“, visame internetiniame pasaulyje įvyko tam tikra revoliucija, socialiniai tinklai tapo tokie populiarūs, kad sunkiai rasime žmogų, neturintį bei niekada neturėjusį savo socialinės paskyros. Todėl nieko keisto, kad šį kompanija patenka į brangiausiai vertinamų sąrašą. 2017-aisiais „Facebook“ buvo įvertinta daugiau kaip 541 milijardų JAV dolerių.

„Alibaba“

„Alibaba“ – tai internetinė prekybos platforma, savo pobūdžiu panaši į „Amazon“ bei „Ebay“. Nors Lietuvoje šios kompanijos pavadinimas nėra taip gerai žinomas, tačiau nemaža dalis lietuvių naudojasi vienu iš jos produktų –  prekybos platforma „AliExpress“, kur galima įsigyti nuo visišku buityje naudojamų smulkmenų iki stambesnių pirkinių. 2017-aisiais šios kompanijos vertė buvo didesnė, kaip 499 JAV dolerių.

Įdomus faktas, kad nors kompanijos „Alibaba“ rinkos vertė yra mažesnė, lyginant su „Amazon“, bet per metus atliekamų įvairių operacijų (pirkimų, pardavimų ir t.t.) skaičiumi, ji lenkia net ir „Amazon“ bei „Ebay“ operacijų skaičių kartu sudėjus.

Brangiausiai vertinamų pasaulio kompanijų istorijos dažnai yra ne tik įkvepiančios, bet ir pamokančios kiekvienam, kuris dar tik pradeda savo veiklą ar ja vykdo jau kuris laikas. Todėl kasmet yra sudarinėjami tokio pobūdžio sąrašai ir jie niekaip nepraranda savo populiarumo.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist