Liepos 3 d. „Lietuvos geležinkelių” Krovinių vežimo direkcijos vadovai susitiko su vienos didžiausių konteinerių linijos „Yang Ming” agentu Lietuvoje UAB „OLA overseas liner Baltic” vadovu Dovydu Vizgirdu.

Jau kuris laikas „Yang Ming” skatina savo klientus palikti tuščius konteinerius Vilniaus intermodaliniame terminale tam, kad juos vėliau būtų galima pakrauti eksporto prekėmis ir vežti į Klaipėdos uostą.

„Šis „Yang Ming linijos sprendimas pagaliau leis įgyvendinti koncepciją, dėl kurios ir buvo statomas Vilniaus intermodalinis terminalas – veikti kaip sausumos uostui, praplečiant Klaipėdos uosto aptarnavimo ribas ir didinti Lietuvos logistikos konkurencinį pranašumą. Tikimės, kad tai suteiks papildomą impulsą konteinerių traukiniui „VIT ekspres”, kuris kursuoja tarp Klaipėdos uosto ir Vilniaus”, – teigė Krovinių vežimo direkcijos vadovas Egidijus Lazauskas.

„OLA overseas liner Baltic” vadovas pastebėjo, kad vis daugiau klientų, veždami konteinerius į Vilnių, renkasi konteinerių traukinį „VIT ekspress”. „Todėl nusprendėme siūlyti klientams galimybę palikti tuščius konteinerius Vilniaus intermodaliniame terminale, kad vėliau juos galėtumėm pasiūlyti kitiems klientams, eksportuojantiems prekes iš Vilniaus regiono ir iš kaimyninės Baltarusijos. Ši logistinė schema leidžia mums sumažinti tuščių konteinerių vežimo apimtis ir tuo pačiu būti labiau konkurencingiems”, – pabrėžė D. Vizgirdas.

Susitikime taip pat buvo aptartos galimybės naudoti „Yang Ming” konteinerius vežimams į Italiją, Olandiją, Vokietiją, Bulgariją, Rumuniją ir kitas šalis.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist