MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
T. Vonzodas ir E. Dadasovas lekštė.lt ir maistasinamus.lt
Vilniaus rinka

„Lėkštė.lt“ investavo 800 tūkst. eurų į informacinę sistemą

Bendrovė „Maistas į namus“, valdanti maisto užsakymo platformą „Lėkštė.lt”, ir šios įmonės dalininkė Danijos „Takeout Group“ už maždaug 800 tūkst. eurų atnaujino savo informacinę sistemą ir toliau investuoja, kad pritaikytų ją įmonių užsakymams, rašo „Verslo žinios“.

„Lėkštė. lt“ vadovas Tomas Vonžodas sako, kad darbai dar nebaigti, o suma toliau auga. Auga ir rinka, o nauja sistema įmonei esą leido augti gerokai greičiau už ją.

Maisto pristatymo rinka Lietuvoje, T. Vonžodo skaičiavimu, auga apie 25–30 proc. per metus, o „Lėkštė.lt“ užsakymų ir pajamų pernai ir šiemet augimas siekia apie 50–60 proc.

„Maistas į namus“ ikimokestinis pelnas pernai pasiekė 13,8 tūkst. eurų, o šiemet per tris ketvirčius – 22,4 tūkst. eurų.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Panašūs pranešimai

Savivaldybė nori iškeldinti iš Centrinio knygyno kavinę

BNS

Vieni pirmųjų pasaulyje: Vilniaus centre atidaryta naujos kartos „SportsDirect.com“ parduotuvė

Evaldas Činga

Duris atvėrė ypatingi madas diktuojantys LONO NAMAI

Donatas Andrijauskas

Vilniaus apskrityje pernai sukurta 40,7 proc. šalies BVP

BNS

Pradėjo veikti nauji „Pigu.lt“ prekių terminalai

Evaldas Činga

Lietuvos paštas perka 210 elektrinių dviračių laiškininkams

Donatas Andrijauskas

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika