Bendrovė „Maistas į namus“, valdanti maisto užsakymo platformą „Lėkštė.lt”, ir šios įmonės dalininkė Danijos „Takeout Group“ už maždaug 800 tūkst. eurų atnaujino savo informacinę sistemą ir toliau investuoja, kad pritaikytų ją įmonių užsakymams, rašo „Verslo žinios“.

„Lėkštė. lt“ vadovas Tomas Vonžodas sako, kad darbai dar nebaigti, o suma toliau auga. Auga ir rinka, o nauja sistema įmonei esą leido augti gerokai greičiau už ją.

Maisto pristatymo rinka Lietuvoje, T. Vonžodo skaičiavimu, auga apie 25–30 proc. per metus, o „Lėkštė.lt“ užsakymų ir pajamų pernai ir šiemet augimas siekia apie 50–60 proc.

„Maistas į namus“ ikimokestinis pelnas pernai pasiekė 13,8 tūkst. eurų, o šiemet per tris ketvirčius – 22,4 tūkst. eurų.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist