MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Caffeine
Vilniaus rinka

„Reitan Convenience“ nori įgyti vienvaldę „Caffeine“ kontrolę

Bendrovė „Reitan Convenience“ paprašė Konkurencijos tarybos leidimo įsigyti 100 proc. bendrovės „Keturi kambariai“ akcijų, įgyjant vienvaldę šios bendrovės kontrolę.

„Reitan Convenience“ Lietuvoje veikia per „Reitan Convenience Lithuania“ ir „Press Express“. „Reitan Convenience Lithuania“ valdo greito ir patogaus apsipirkimo parduotuvių tinklą „Narvesen“ ir kioskų tinklą „Lietuvos spauda“. „Press Express“ užsiima knygų ir spaudos leidinių didmeniniu platinimu.

„Keturi kambariai“ užsiima kavinių ir restoranų veikla. Bendrovė valdo kavinių tinklą „Caffeine“, o su įsigyjama bendrove susijusios įmonės, „Coffee Inn“ bei „Neli Tuba“, valdo kavinių tinklus „Caffeine“ atitinkamai Latvijoje ir Estijoje. Bendrovė „Coffee Point“ užsiima kavos didmenine prekyba ir maisto gamyba.

ELTA primena, kad spalio pradžioje pranešta, jog didžiausias privataus ir rizikos kapitalo fondų valdytojas Baltijos šalyse „BaltCap“ bei bendrovė „Keturi kambariai“ su Norvegijos „Reitan Convenience“ pasirašė kavinių tinklo „Caffeine“ 100 proc. akcijų pardavimo sutartį.

„Caffeine” 2007 metais įkūrė keturi Lietuvos verslininkai – užbaigus sandorį jie ir toliau liko vadovauti kavinių tinklui bei įgyvendinti priimtą plėtros strategiją.

„BaltCap” į „Caffeine” investavo 2012 metais. Nuo to laiko tinklas išaugo iki daugiau nei 60 kavinių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

„Per artimiausius penkerius metus planuojame gerokai padidinti „Caffeine” ženklo kavinių skaičių ir plėstis geografiškai. Taip pat turime daug formos ir turinio tobulinimo idėjų, toliau skleisime kavos gėrimo kultūrą, diegsime naujausius skrudinimo ir gamybos sprendimus. „Reitan Convenience“ daug dėmesio skiria klientams, darbuotojams ir nuolatiniam pardavimo tinklo tobulinimui. Jų sukaupta patirtis mums taps ir pagalbos, ir patarimų šaltiniu. „BaltCap“ buvo rūpestingas ir pasitikintis partneris, kuriam esame dėkingi už suteiktas galimybes“, – anksčiau sakė „Caffeine“ kavos ir komunikacijos vadovas Nidas Kiuberis.

„Caffeine” yra vienas stipriausių Baltijos šalyse kavinių prekės ženklų, žinomas dėl savo kokybiškos kavos ir puikaus aptarnavimo. Tinklo kavinės yra strategiškai reikšmingiausiose didžiausių miestų vietose. Mes planuojame toliau plėtoti savo verslą Baltijos šalyse ir tikime, kad „Caffeine“ suteiks mums naujų plėtros galimybių kitose šalyse“, – sakė „Reitan Convenience“ vadovas Johannesas Sangnesas.

Norvegijos „Reitan Group“ struktūroje yra penkios dalys: „REMA 1000“, „Reitan Convenience“, „Uno-X Group“, „Reitan Properties“ ir „Reitan Capital“. Grupės apyvarta viršija 9 mlrd. eurų, jos įmonėse dirba 37 tūkst. žmonių.

„Reitan Convenience“ septyniose šalyse turi 2250 parduotuvių. Lietuvoje, Latvijoje ir Norvegijoje veikia „Narvesen“, Norvegijoje, Švedijoje ir Danijoje – „7-Up“, „Northland“ Norvegijoje, „Pressbyran“ Švedijoje, „R-kioski“ Suomijoje, „R-kiosk“ Estijoje ir „Lietuvos spauda“ Lietuvoje.

Rūta Grigolytė (ELTA)

Panašūs pranešimai

Vieni pirmųjų pasaulyje: Vilniaus centre atidaryta naujos kartos „SportsDirect.com“ parduotuvė

Evaldas Činga

Duris atvėrė ypatingi madas diktuojantys LONO NAMAI

Donatas Andrijauskas

Vilniaus apskrityje pernai sukurta 40,7 proc. šalies BVP

BNS

Pradėjo veikti nauji „Pigu.lt“ prekių terminalai

Evaldas Činga

Lietuvos paštas perka 210 elektrinių dviračių laiškininkams

Donatas Andrijauskas

Prekybos centrų plėtra nestoja: planuojamos dešimtys naujų parduotuvių

BNS

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika