Lietuvoje kol kas kukliai išplėtotas nedidelių parduotuvių segmentas vis labiau įsitvirtina degalinėse. Rinkos lyderiai įrengia erdvesnes parduotuves, vis daugiau maisto gamina vietoje, investuoja į inovacijas, siūlo naujų technologinių sprendimų Eiti šia linkme iš dalies skatina didesnės nei iš prekybos degalais pelno maržos, rašo „Verslo žinios“.

„Kai prieš daugelį metų atidarėme pirmą kavinę Šiauliuose esančioje degalinėje, kava ten kainavo 1,5 Lt. Beveik niekas jos nepirkdavo, tai sau leisti galėjo tik siauras žmonių ratas, visi į degalinę atvažiuodavo užsipilti degalų. O dabar viskas kitaip. Kai kurie daugiau uždirba iš kitų prekių nei iš degalų“, – sako ilgametis „Lukoil Baltijos“ generalinis direktorius, dabar vadovaujantis degalinių tinklui „Amic Energy“ Ukrainoje ir Lenkijoje Ivanas Paleičikas.

Degalinių tinklą valdančios bendrovės „Circle K Lietuva“ vadovas Skirmantas Mačiukas sako, kad degalinių versle per artimiausią dešimtmetį pokyčių bus daugiau, nei jų buvo per visą praėjusį šimtmetį. Kol kas galima numanyti, kaip plėtosis šis verslas, tikėtina, kad degalinės pasiūlys daugiau maisto produktų ir labiau konkuruos su mažmeninės prekybos tinklais, gal imsis elektroninės prekybos, įsirengs dar erdvesnes kavines.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist