„Tele2“ anti-biure įdarbino garsiausius šalies vlogerius

Išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ pradeda kol kas Lietuvoje analogų neturintį komunikacijos eksperimentą – startuoja kampanija, kurios metu „Pildyk“ ne tik naudosis influencerių paslaugomis, bet suteiks jiems darbo vietą ir patikės savo prekės ženklo įvaizdį.

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ savo komunikacijai įdarbins penkis garsiausius Lietuvos vlogerius: Andrių Talzuną, Laurittą, „sTimo media“ (broliai Artūras ir Miroslavas Traškos) bei Vėjavaikį. Nuo ketvirtadienio penketukas įsikuria „Altspace“ erdvėje ir per dieną kiekvienas jų sukurs po naują vaizdo įrašą, skirtą „Pildyk“ ženklo komunikacijai.

„Suburti garsiausius ir daugiausiai įtakos turinčius nuomonių formuotojus į vieną vietą ir suteikti jiems sąlygas laisvai kurti – kol kas precedento Lietuvoje neturintis žingsnis. Visi tyrimai aiškiai rodo, jog jaunoji karta tolsta nuo televizijos, tačiau turinys, jei tik jis pateikiamas kaip kokybiška pramoga, jiems patinka. Todėl ir investuojame ne į tradicinę komunikaciją, o į kūrybingus žmones“, – teigia Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ ženklo vadovė.

Naujas biuras – be biuro požymių

Tinklaraštininkai dirbs ketvirtadienį atidarytoje „Laisvės TV“ ir „Ogmios miesto“ kūrybinių industrijų studijoje „Altspace“. 120 žmonių pritaikyta studija turi ne vien darbo vietas, bet ir laisvalaikio zonas, dušus bei maitinimo vietas. Erdvė skirta įvairiausiems kūrybinio darbo profesionalams, todėl simboliška, jog pirmieji jame dirbti pradės vis daugiau įtakos turinys „Youtube“ turinio kūrėjai.

Konkrečiai vlogeriams skirtoje „anti-office“ erdvėje, pačių kūrėjų prašymu, nebeliko tradicinių biuro atributų: stalų su kompiuteriais, kėdžių bei aiškios tvarkos. Vietoje to stengiamasi sukurti aplinką ne darbui, o kūrybai – pastatytas spragėsių aparatas, „PLAYstation“ konsolė su kompiuteriniams žaidimams skirta kėde, gultai, o pagrindinės darbo priemonės – tai kameros ir „green screen“ technologijų ekranai.

Influencerių darbas su verslu nėra jokia naujiena, bet paprastai visada egzistuoja labai aiškūs pageidavimai. Šiuo atveju mums palikta visiška kūrybinė laisvė, kas reiškia ir aukštesnę kokybę – tie dešimtys tūkstančių jaunų žmonių vietoje televizoriaus seka vlogerius, nes jie kuria asmeniškesnį turinį ir nenaudoja šimtą kartų matytų klišių. Tai su „Pildyk“, matyt, ir stengsimės kasdien daryti kažką originalaus“, – sako Lauritta (Laura Judickaitė).

Trečdalio milijono auditorija

„Tele2“ marketingo direktorius Mindaugas Savickas teigia, jog besikeičiant interneto vartotojų įpročiams, vis daugiau jaunų žmonių aktyviai seka „Youtube“ platformą. Kartu su „Pildyk“ paskyra visi penki vlogeriai turi net 312 tūkst. sekėjų.

„Paprastais žodžiais tariant tiek žmonėms, tiek verslui jau seniai atsibodo reklamose matyti nugludintą humorą, vienodus šūkius ir erzinančius pasikartojimus. Komunikacijos ateitis remsis turiniu – arba tu kuri kažką įdomaus bei naujo, arba esi tiesiog niekam neįdomus“, – tiki M. Savickas.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

1 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist