Pradžia Vilniaus istorija Neatrastas Vilnius Vilnius irgi turėjo tramvajų

Vilnius irgi turėjo tramvajų

1 minutė(s) skaitymo
0
0
2,420
Vilniaus tramvajus

Arklinis tramvajus (dar vadinamas „konkė“) buvo arklių traukiamas vagonėlis ant bėgių ir veikė Vilniuje 1893-1925 metais. Pirmoji „konkės“ linija „Žaliasis tiltas – Geležinkelio stotis“ atidaryta 1893 m. birželio 3 d. Tais pačiais metais pradėjo veikti linijos „Užupio tiltas – Lukiškių aikštė“ ir „Katedros aikštė – Antakalnis“. Statybai vadovavo inžinierius Moisiejus Lazarevičius Liachovskis. Kasdien trimis maršrutais kursuodavo vidutiniškai 28 vagonai. Vagonams traukti bendrovė turėjo 122 arklius.

Tačiau Pirmojo pasaulinio karo metais buvo nutraukta arklinio tramvajaus veikla. Po karo tramvajų atgaivinti ėmėsi vilnietis inžinierius Liudvikas Pigutkovskis. Jis keliuose vagonuose įrengė vidaus degimo variklius. Patobulintas tramvajus, inžinieriaus garbei buvo pavadintas „pigutka“. Tačiau seni varikliai nuolat gedo, vagonai susidėvėjo ir greitai „pigutka“ buvo nukonkuruota autobusų.

Istorinio Vilniaus tramvajaus bėgiai buvo išardyti ir panaudoti Neries ir Vilnelės pakrančių aptvarams įrengti.

Rodyti daugiau susijusių straipsnių
Rodyti daugiau  Kamilė
Rodyti daugiau Neatrastas Vilnius

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

Pakomentuok pirmas!

Pranešti apie
avatar
wpDiscuz

Tap pat skaitykite

Antrą kartą duris atvėrė Liepkalnio vandens saugykla

  Dviems dienoms Liepkalnio vandens saugykla atvėrė duris lankytojams. Daugiau kaip p…