APKLAUSA: Ar patinka naujas siūlomas autobusų ir traukinių stoties projektas?

Komentarai 3

  1. one says:

    Čia turi likti tik PREKIŲ stotis.
    Keleivių stotis turi būti Naująjame Vilniaus centre iki ten nutiesiant Rail Baltica atšaką iš Kauno pusės pro Pilaitę. O dabar modernizuosim stotį iki kurios nuvykti per centrą reikia valandos. Tiek pat kiek nuo stoties važiuoti iki Kauno. Absurdas. Iš vis šita stotis patogi nebent važiuojant į Minską…

  2. Asas says:

    Neblogas bet galetu kazka moderniau sugalvoti,nes projektas atrodo padarytas megeju lygyje.

  3. Arvydas Norkūnas says:

    Stoties apmąstymų vertinimas.
    Gerai: kad siekiama tobulėti; kad geležinkelio valdybos centras bus šiame kvartale; ypač tai kad stotis taps nauju, kokybišku miesto centru.
    Abejotina ir bloga: kad stinga kompleksinio požiūrio, nes darbas atliktas įzoliuotai nuo miesto visumos. Projektas turi būti kompleksiškai susietas su aerodromo prieigų, Naujininkų ir Naujamiesčio renovacija bei transporto srautais judančiais magistralinėmis Dariaus ir Girėno; Švitrigailos-Vytenio; Panerių; Kauno; Pylimo; Drujos; Liepkalnio arterijomis, užtikrinti darnią judėjimo sanrišą šioje miesto dalyje ir kovą su transporto prastovomis bei kamšatimis. Abejonių kelia geležinkelio stoties aikštėje planuojama požeminio parkavimo zona nes ši erdvė jau senai įvairiuose projektuose yra skirta transporto srautams. Yra ir projektas parkavimui skirti erdvę virš esamų bėgių, reikia mąstyti ir apie galimą geležinkelio bėgių įgilinimą po gelžbetonine perdanga kilometrinėje trasoje vakarų kryptimi nuo Rasų kapų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Lukiškių aikštėje vėl turėtų būti atidarytas paplūdimys?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist