Metro absoliuti ekonominė nesąmonė. Statybų kaina nereali, išlaikymas brangus, Vilniuje nebūtų pakankamų srautų – tiesiog nėra tiek žmonių. Pagerinti susiekimą ir patį viešąjį transportą yra kitų būdų ir žymiai pigiau nei pastatyti ir išlaikyti metro.
Dabar dar gal nelabai reikia, bet reikės po 20 metų. O su lietuviškais tempais kad būtų kažkas padaryta tokio masto, pradėti reikia jau dabar. Vien projektavimai ir derinimai 10 metų užtruks
Norėt galima daug ko, bet ar esam pasiruošę už tai sumokėti? Metro tikrai neišsilaikys su bilietais už 0.65 Eur, kaina būtų apie 2 eur, kas žmonių iš mašinų į metro nepersodintų. Tad esant dabartinei situacijai metro yra nerealu.
Kaip paskaičiavote €2? Tikrai to nežinote. Nepamenu nei vieno miesto, kur metro kaina skirtųsi nuo įprasto transporto arba kad skirtumas būtų esminis. Bet kokiu atveju bilietai kada nors tiek kainuos: su metro arba be jo. Juk negalime visą gyvenimą praleisti iliuzijoje, kad viešasis transportas Europos sostinėje gali kainuoti tiek, kiek jis dabar kainuoja Vilniuje. Netgi pigesnėje Varšuvoje jis brangesnis. Nesvarbu. Svarbu tai, kad visur, kur metro yra, jis yra dažniausiai pagrindinė transporto priemonė ir nesu girdėjęs, kad metro kuriame nors mieste būtų uždarytas dėl nenaudingumo. Galiausiai, jei jums metro bus per brangus, nevažiuosite metro ir tiek. Iš esmės nesuprantu mąstymą “neženkim į priekį, nes brangu”, arba “nedarykim, nes nesuprantu”, arba kaip pagal Gavelį “nedarykim, nes esam per menki”. Tamsta, uždarykite Helsinkyje metro ir sužinosite, kas Vilniuje bus be jo po keliolikos metų. Jūs norite taip gyventi? Aš nenoriu, netgi jei kai kurie žmonės negyveno miestuose su metro ir kol jo privalumus įsivaizduoja labai sunkiai.
prieš rašydamas sau patinkančias nesamones, bet minutę pagalvok) Kaina šiai dienai būtų 1. 20. (spekuliatyvus skaičiavimas). Kitas dalykas., Vilnis atsikratytų to brudo autobuso / troleibusų. Jei pradetumę rimtai ruoštis, Vilnius nuneštų žinią, kad yra miestas, o kažkoks kaimiečių sambūris, važinėjančių kažkokiu mėšlu (kitaip autob. ir troleibuso parko pavadinti negalima, plus dar asmeniniai kledarai) Nekalbant, jau kad dingtų kliedesiai apie “greitųjų autobusų” linijas.
Metro butu naudingas tik piko valandomis, veliau pustustis vazinetu . Per brangus malonumas miestui , be to tektu per daug israusti ir taip suzipinta miesta
Pasiskaitykite apie metro . Aš pilnai pritariu šiai nuomonei.
Metro absoliuti ekonominė nesąmonė. Statybų kaina nereali, išlaikymas brangus, Vilniuje nebūtų pakankamų srautų – tiesiog nėra tiek žmonių. Pagerinti susiekimą ir patį viešąjį transportą yra kitų būdų ir žymiai pigiau nei pastatyti ir išlaikyti metro.
Tikrai nereikia metro. Mes neturime tiek vietos. Geriau mikriukus gražinti atgal – tada mielai atsisakyčiau mašinos.
Aha, ir dar dušmanus gražinti į gatves.
is tiesu Vilnius turi didziuliu su eismu susijusiu problemu, kurias metro galetu efektyviai isspresti
Dabar dar gal nelabai reikia, bet reikės po 20 metų. O su lietuviškais tempais kad būtų kažkas padaryta tokio masto, pradėti reikia jau dabar. Vien projektavimai ir derinimai 10 metų užtruks
Žinoma reikia, nors Stotis-Santariškės
Norėt galima daug ko, bet ar esam pasiruošę už tai sumokėti? Metro tikrai neišsilaikys su bilietais už 0.65 Eur, kaina būtų apie 2 eur, kas žmonių iš mašinų į metro nepersodintų. Tad esant dabartinei situacijai metro yra nerealu.
Kaip paskaičiavote €2? Tikrai to nežinote. Nepamenu nei vieno miesto, kur metro kaina skirtųsi nuo įprasto transporto arba kad skirtumas būtų esminis. Bet kokiu atveju bilietai kada nors tiek kainuos: su metro arba be jo. Juk negalime visą gyvenimą praleisti iliuzijoje, kad viešasis transportas Europos sostinėje gali kainuoti tiek, kiek jis dabar kainuoja Vilniuje. Netgi pigesnėje Varšuvoje jis brangesnis. Nesvarbu. Svarbu tai, kad visur, kur metro yra, jis yra dažniausiai pagrindinė transporto priemonė ir nesu girdėjęs, kad metro kuriame nors mieste būtų uždarytas dėl nenaudingumo. Galiausiai, jei jums metro bus per brangus, nevažiuosite metro ir tiek. Iš esmės nesuprantu mąstymą “neženkim į priekį, nes brangu”, arba “nedarykim, nes nesuprantu”, arba kaip pagal Gavelį “nedarykim, nes esam per menki”. Tamsta, uždarykite Helsinkyje metro ir sužinosite, kas Vilniuje bus be jo po keliolikos metų. Jūs norite taip gyventi? Aš nenoriu, netgi jei kai kurie žmonės negyveno miestuose su metro ir kol jo privalumus įsivaizduoja labai sunkiai.
prieš rašydamas sau patinkančias nesamones, bet minutę pagalvok) Kaina šiai dienai būtų 1. 20. (spekuliatyvus skaičiavimas). Kitas dalykas., Vilnis atsikratytų to brudo autobuso / troleibusų. Jei pradetumę rimtai ruoštis, Vilnius nuneštų žinią, kad yra miestas, o kažkoks kaimiečių sambūris, važinėjančių kažkokiu mėšlu (kitaip autob. ir troleibuso parko pavadinti negalima, plus dar asmeniniai kledarai) Nekalbant, jau kad dingtų kliedesiai apie “greitųjų autobusų” linijas.
Metro butu naudingas tik piko valandomis, veliau pustustis vazinetu . Per brangus malonumas miestui , be to tektu per daug israusti ir taip suzipinta miesta
Visai ne, metro naudojamas visą parą bet kokiame mieste, kur jis yra. O “naudingas pyko metu” jis tik ten, kur žmonės neturi patirties su metro