MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Vilniaus rinka

„Akropolyje“ „Maximos“ atnaujinimo metu pradės veikti ūkininkų turgus

„Akropolyje“ pradės veikti ūkininkų turgus po stogu – jame bus galima apsilankyti kiekvieną dieną iki parduotuvės „Maxima“ atidarymo po atnaujinimo. Turguje Lietuvos ūkininkai ir smulkieji prekybininkai lankytojams suteiks galimybę įsigyti svarbiausių produktų kasdieniam stalui. Pats Vilniaus „Akropolis“ atnaujinimo metu dirba nė dienai neužverdamas durų.

Ūkininkų turgus veiks kasdien nuo 10 valandos ryto iki 20 valandos vakaro. Prekybininkai nuo sausio 16 d. įsikurs alėjoje priešais parduotuvės „Maxima“ kasas.

„Penktadieniais ir šeštadieniais „Akropolyje“ lauke organizuojamas ūkininkų turgus jau yra tapęs tradicija, vartotojai labai vertina ūkininkų ir smulkiųjų prekybininkų produkciją ir jos, esant galimybei, mielai įsigyja. Taigi kol „Maxima“ bus atnaujinama, priėmėme iššūkį panašų turgų, labiau turgelį, organizuoti 7 dienas per savaitę ir taip „Akropolio“ vartotojus aprūpinti svarbiausiais produktais“, – sako Mindaugas Maciulevičius, turgų organizuojančio žemės ūkio kooperatyvo „Lietuviško ūkio kokybė“ vadovas.

Pasak M. Maciulevičiaus, kasdienis turgus dėl ploto apribojimų nebus didelis, tačiau jame bus galima įsigyti visko, kas svarbiausia, – pieno ir jo produktų, duonos, įvairių kepinių ir konditerijos gaminių, šviežių vaisių ir daržovių, žuvies, mėsos ir jos produktų. Tradicinis turgus, kuriame įprastai dalyvauja iki 40-50 prekybininkų, lauke vyks kaip įprasta iki šiol: penktadieniais nuo vidurdienio, o šeštadieniais nuo 8 valandos ryto.

„Siekiame atitikti visus šiuolaikinių vartotojų poreikius, dėl kurių jie užsuka į prekybos ir pramogų centrą, todėl šiuo metu įgyvendiname „Akropolio“ atnaujinimo projektą „Akropolis persirengia“. Parduotuvės „Maxima“ atnaujinimo metu prekybos ir pramogų centro lankytojams suteikiame galimybę kasdien šviežių ir kokybiškų maisto produktų įsigyti iš ūkininkų ir smulkiųjų prekybininkų“, – sako Dominykas Mertinas, bendrovės „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas.

Prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ 2018 m. jau atsidarė moderniausias ir didžiausias „Tele2“ salonas, dvigubai savo plotą padidino „Luminor“ banko klientų konsultavimo centras, įsikūrė pirmieji Lietuvoje „Oysho“ ir „Superdry“ prekių ženklų atstovai, „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein Underwear“, „Orsay“ parduotuvės, prekybinius plotus atsinaujino „Guess“, „Pietro Filipi“ ir kitos parduotuvės.

2019 m. laukia ne tik „Hyper Maximos“ atidarymas, savo prekybinį plotą Vilniaus „Akropolyje“ plėsti bei atsinaujinti pagal naujausias savo tinklo koncepcijas planuoja ir „Zara“, „Reserved“ bei kitos parduotuvės, planuojama atnaujinti ir dalį bendrų erdvių. 

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Panašūs pranešimai

Daugiausia darbo vietų pernai sukūrė „Girtekos“ bendrovės

BNS

„Akropolis“ atnaujins beveik pusę ploto, veiks neužverdamas durų

Evaldas Činga

Prekybos tinkluose populiarėja elektroninės kainų etiketės

BNS

Parduodamas Akropolio boulingas

ELTA

Viešbutis Radisson Blu Royal Astorija tęsia investicijas: renovuos viešąsias erdves bei konferencijų centrą

Donatas Andrijauskas

Per penkias dienas Vilniaus „Akropolio“ „Maximoje“ nupirkta per 1 mln. prekių

Donatas Andrijauskas

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika