Akcinė bendrovė Lietuvos paštas tęsia gausiausiai klientų lankomų paštų modernizavimą. Šiandien sostinės Jeruzalės mikrorajone naujose patalpose duris atvėrė šiuolaikiškas klientų aptarnavimo centras – Vilniaus 21-asis paštas, įrengtas pagal naują Lietuvos pašto koncepciją.

„Keičiantis klientų lūkesčiams turime nuolat tobulėti, kad teikiamomis paslaugomis ne tik pateisintumėme augančius jų poreikius, bet ir atitiktume sau keliamus aukščiausius kokybės bei aptarnavimo standartus.

Šiuolaikiško aptarnavimo centro viziją kūrėme atsižvelgę į klientų nuomonės ir lūkesčių tyrimus. Šiandienos klientai nori gauti ir kokybiškų pašto paslaugų, ir būti paslaugiai ir komfortiškai aptarnaujam, todėl investuojame į jų poreikių tenkinimą, kad naudotis Lietuvos pašto teikiamomis paslaugomis būtų ir patogu, ir malonu“, – teigė Lietuvos pašto Tinklo direktorė Inga Dundulienė.

Iki šiol Jeruzalės mikrorajono gyventojus Vilniaus 21-asis paštas aptarnavo adresu Jeruzalės g. 14, o nuo šiandien gyventojus pasitinka prekybos centro „Rimi“ (Jeruzalės g. 4) patalpose.

Naujajame Lietuvos pašto klientų aptarnavimo padalinyje įdiegta klientų srauto valdymo sistema ir šiuolaikiška siuntų laikymo ir išdavimo įranga, padėsianti užtikrinti operatyvų klientų aptarnavimą. Taip pat pašte veikia savitarnos parduotuvė, kurioje klientai gali patys pasirinkti ir įsigyti įvairių atnaujinto asortimento siuntų pakavimo priemonių bei kitų prekių. Naujose patalpose įrengtos patogesnės darbo vietos darbuotojams.

„Norėjome, kad ir darbuotojams – siuntų skirstytojams bei laiškininkams – būtų patogiau atlikti savo darbą, todėl atnaujinto Vilniaus 21-ojo pašto personalui įrengtos naujos darbo vietos, jose lengviau ir patogiau apdoroti pašto siuntas. Be to, darbuotojai, kurie aptarnauja klientus prie kasos, dirbs atviresnėje aplinkoje, kad galėtų bet kada greitai pagelbėti salėje esantiems klientams“, – pasakojo I. Dundulienė.

Modernizuotame Vilniaus 21-ajame pašte gyventojai nuo šiol galės pasinaudoti tiek pašto, tiek finansinėmis paslaugomis (integruotame „PayPost“ skyriuje): siųsti ir atsiimti pašto siuntas, užsiprenumeruoti spaudos leidinių, susimokėti mokesčius, išsiųsti ir atsiimti pinigų perlaidas, gauti vartojimo paskolą, apdrausti turtą ir kt.

Šiais metais Lietuvos paštas pagal naują koncepciją jau modernizavo du sostinės paštus, šiuolaikiški ir modernūs Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centrai įrengti ir Akademijoje (Kauno r.) bei Šeduvoje (Radviliškio r.).

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist