Pradžia Verslas Vilniaus rinka Pirmą kartą „Tiketa“ per metus pardavė daugiau kaip 1 mln. bilietų

Pirmą kartą „Tiketa“ per metus pardavė daugiau kaip 1 mln. bilietų

5 minutė(s) skaitymo
Bilietai

Bilietų į renginius pardavimai auga penktus metus iš eilės, skelbia bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“. Ji kasmet parduodavo vidutiniškai 15 proc. daugiau bilietų, tačiau 2017-aisiais šuolis buvo gerokai didesnis. Pirmą kartą per 14 veiklos metų bendrovė pardavė milijoninį bilietą. Pernai „Tiketa“ iš viso pardavė kiek daugiau nei 1,06 mln. bilietų, o tai yra maždaug 20 proc. arba penktadaliu daugiau nei 2016 metais.

„Mano skaičiavimais Lietuvoje yra apie 1 mln. potencialių bilietų į renginius pirkėjų ir jų lankytojų, tad nors pernai parduotas daugiau nei milijonas bilietų džiugina, tai nėra riba. Priežasčių, kodėl pernai pajutome šuolį, taip pat ne viena, tai visas jų kompleksas“, – sako bendrovės „Tiketa“ vadovas Andrius Žiauberis.

Visų pirma augimą lėmė gerėjanti ekonominė situacija šalyje, kuri pramogų rinkai turi didelės įtakos. Ekonomikai augant, žmonės turi daugiau pinigų, kuriuos dažniau investuoja į kokybišką laisvalaikį ir pramogas.

Pastaraisiais metais gana stipriai augo renginių pasiūla, kuri, beje, auga ir toliau – pernai „Tiketa“ bilietus platino į daugiau kaip 9,4 tūkst. renginių. Keičiasi ir renginių formatai, atsiranda vis įvairesnių bei įdomesnių renginių, auga jų kokybė. „Dažniau parduodame bilietus žmonėms, kurie anksčiau į didesnius renginius neidavo arba eidavo retai, nes rinkoje nerasdavo to, kas atitinka jų skonį. Pavyzdžiui, vienas netikėčiausių ir drąsiausių renginio formatų šiemet buvo koncertas „R kubu“, kai po vienu stogu koncertavo trys jaunos roko grupės. Į rinką pučiančius naujus vėjus vertinu labai teigiamai ir Lietuvai linkiu jų kuo daugiau“, – sako A. Žiauberis.

„Tiketa“ vadovas pastebi, kad nemažai renginių per kelerius metus sugebėjo užsiauginti savo auditoriją, o kai kurie iš nedidelių erdvių persikėlė į didžiąsias arenas. Pavyzdžiui, kasmet rengiamas „Studfestas“ pernai išaugo į apie 7 tūkst. jaunuolių sutraukusią konferenciją, „GameOn“ tapo didžiausia Baltijos šalyse žaidimų kultūros paroda, o „stand up“ komedijos žanro renginiai iš kelis šimtus vietų turinčių erdvių sėkmingai persikėlė į tūkstančius žiūrovų talpinančias arenas.

Įtakos turi ir šiuolaikinės technologijos, kurios keičia įpročius ir leidžia parduoti dažniau ir daugiau. „Sparčiai auga bilietų pardavimai internetu ir per mobiliuosius įrenginius – telefonus ir planšetes. Pernai pirmą kartą mūsų istorijoje internetu nupirkta daugiau kaip pusė visų bilietų – 61,4 proc., net penktadalis visų parduotų bilietų buvo nupirkta per mobiliuosius įrenginius. Daugiau nei pusantro karto išaugo ir bilietų pardavimai per „Tiketa“ programėlę. Šiuolaikinės technologijos leidžia žmogų pasiekti bet kur ir bet kada, sudaromos sąlygos spontaniškam pirkimui“, – paaiškina A. Žiauberis.

Stipriai keičiasi ir požiūris visuomenėje – tampame vakariečiais. Formuojasi vakarietiška kultūra laisvalaikį ar šventes leisti ne namuose, prie stalo, bet išeiti į renginį.

Galiausiai, augimas neįmanomas ir be pačios bendrovės įdirbio. Nuolat gerindama paslaugų kokybę, siūlydama naujus sprendimus „Tiketa“ užsitikrina vis didesnį klientų ir jai bilietų platinimą patikinčių renginių organizatorių ratą. „Mumis tiki ir pasitiki vis daugiau žmonių. 2017-aisiais sugebėjome pritraukti per tuziną naujų organizatorių – nuo krepšinio klubų iki teatrų ir koncertų organizatorių. Tai dar vienas praėjusių metų pasiekimas, kuriuo didžiuojamės“, – pabrėžia bendrovės „Tiketa“ vadovas.

Rodyti daugiau susijusių straipsnių
Rodyti daugiau  Donatas Andrijauskas
Rodyti daugiau Vilniaus rinka

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

Pakomentuok pirmas!

avatar
  Subscribe  
Pranešti apie