MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Pepco
Nuotr.: Pepco
Vilniaus rinka

Šią savaitę sostinėje atidaroma pirmoji „Pepco“ parduotuvė

Lenkijos mažmeninės prekybos tinklas „Pepco“ savo internetiniame puslapyje praneša, kad balandžio 19 d., ketvirtadienį, planuoja atidaryti pirmąją parduotuvę Vilniuje, prekybos centre VCUP. Tai bus ketvirtoji šio prekybos tinklo parduotuvė Lietuvoje. Pirmoji tinklo parduotuvė buvo atidaryta pernai Marijampolėje, kovo mėnesį parduotuvė atidaryta Panevėžio PC „Babilonas“. Praeitą svaitę „Pepco“ įsikūrė Kaune, prekybos centre „Savas“.

Antroji parduotuvė „Pepco“ sostinėje bus atidaryta prekybos centre „Link Molėtų” gegužės 10 d.

„Pepco“ yra mažmeninės prekybos tinklas savo pirkėjams už mažiausią kainą siūlantis viską, ko jiems reikia šeimai aprengti bei namams. „Pepco“ šiuo metu valdo daugiau nei tūkstantį parduotuvių Čekijoje, Kroatijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje ir Rumunijoje.

2004 m. veiklą Lenkijoje pradėjęs prekybos tinklas sukėlė didžiulį pirkėjų susidomėjimą ir išplėtė savo veiklą Rytų bei Vidurio Europoje.

Per pirmuosius dvylika veiklos Lietuvoje mėnesių bendrovė planuoja atidaryti 12 parduotuvių, o iki 2020 m. jų skaičius turėtų pasiekti 50. Jos įsikurs skirtingose šalies vietovėse, daugiausiai miestuose, turinčiuose daugiau nei 10 000 gyventojų.

„Pepco“ parduotuvėse, planuojama, dirbs daugiau nei 500 žmonių. Šiuo metu bendrovė ieško partnerių, iš kurių galėtų ilgam laikui išsinuomoti apie 500 m2 ploto komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą. Mažmeninės prekybos tinklas neplanuoja atidaryti franšizės parduotuvių.

„Pepco“ parduotuvėse prekiaujama rūbais vaikams, moterims ir vyrams, apatiniais drabužiais, aksesuarais, žaislais, prekėmis namams, tekstilės gaminiais namams ir pan. Apie 60% „Pepco“ asortimento sudaro drabužiai (įskaitant avalynę ir apatinį trikotažą), apie 40% – kitos prekės. Šiuo metu „Pepco“, siūlanti visą drabužių 0-14 metų vaikams asortimentą, pagal pardavimų kiekį yra lyderis vaikiškų rūbų segmente. Visos mažmeninės prekybos tinklo atrinktos prekės skirtos suteikti geriausias pasirinkimo galimybes klientams už mažiausią kainą. Per mėnesį „Pepco“ parduotuvėse apsilanko daugiau nei 8 milijonai pirkėjų.

Parduotuvės „Pepco“ atidarymas Kaune (Nuotr.: Pepco)Nuotr.: PepcoNuotr.: Pepco

1
PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
rasa Recent comment authors
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
naujausius seniausius labiausi vertinti
Pranešti apie
rasa
Skaitytojas
rasa

Jau nusibaigė – mergaitėms 128-164 cm ūgio tik vienodos pilkos maikutės ir vienodos pilkos suknelės. Tų gražių maikučių, kur buvo atidarymo savaitę ir kurių nespėjau nusipikrkti dėl didelių eilių, dabar nei su žiburiu neberasi…

Panašūs pranešimai

ACEA: naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – vienas sparčiausių ES

BNS

Teismas: savivaldybė turi sumokėti 0,25 mln. eurų kavinei „Lakštingala“

BNS

Mokestinė lengvata į Lietuvą pritraukė beveik 25 mln. eurų investicijų – Kino centras

Donatas Andrijauskas

Lietuva – tarp 7 galingiausių blockchain lyderių pasaulyje

Donatas Andrijauskas

„Barbora“ investuoja į maistomatus

BNS

Lietuvos paštas ieško naujo logistikos centro Vilniuje statytojų

Donatas Andrijauskas

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika